18 қаз, 2023 сағат 20:35

Push-хабарландыру арқылы мемлекеттік қызметтер алу қалай дамып келеді?

Фото: primeminister.kz


Бүгінде қазақстандықтар мемлекеттік қызметті мобильді қосымша екі шерту арқылы алатын болса, енді Halyk мемлекеттік қызметтерді нөлдік бағамен көрсетуді жоспарлап отыр. Бұл туралы «Халық» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Нариман Мұқышев мәлімдеді, - деп хабарлайды «Ұлт ақпарат».

Спикердің айтуынша, қазақстандықтар электрондық қызметтерді веб-сайт арқылы алса, технологияның белсенді дамуы оларды мобильді қосымшалар арқылы ұсыну мүмкіндігін бере отырып, тапсырманы жеңілдеткен.

«Қазір адамдар он рет басуды қаламайды. Мемлекеттік қызметтерді алу үшін олар екі белгіні басады. Енді олар қолданбаға сұрау жіберу керек. Менің ойымша, мемлекеттік қызмет көрсетудегі келесі қадам мемлекеттік қызметтерді алу үшін нөлге тең болады», - деді төраға орынбасары.

«Мысалы, бала туған кезде ата-ана push-хабарландыруды жібереді және егер олар «иә» немесе «жоқ» түймесін басса, қызмет сұрайды. Туу туралы куәлікті немесе туған кездегі әлеуметтік төлемдерді алу немесе одан бас тарту қызметтері тағы бар. Мен барлық қажеттіліктерді сырттай жақсы түсінемін, мемлекеттік және жеке сектордан қарай аламын», - деп атап өтті банк төрағасының орынбасары Нариман Мұқышев.

Оның айтуынша, GovTech-ті дамыту мәселесінде біздің еліміз алда келе жатыр және мемлекеттік қызметтердің табиғи эволюциясының үшінші кезеңіне қадам басқан.

Деректер базасын біріктіру арқасында барлық жеңілдіктер мен арнайы төлемдер қосулы болады және қазақстандықтардың шоттары автоматты түрде аударылады. Бірінші кезеңде декларативті сипат алды: мемлекеттік қызметтерді алушылар физикалық түрде мемлекеттік мекемелерге келіп, кезекке тұру және қажетті бланктерді толтыру. Екінші кезең - проактивті - гаджетті дамыту дәуірінде іске қосылды, соның арқасында мемлекеттің өзі қажетті мемлекеттік қызметтерді және қазақстандықтарды ұсынады тек сұрауды қабылдау немесе қабылдамау қажет.

Нариман Мұқышев GovTech өте қарқынды жүзеге асырылып жатқанын еске салды.

«Менің ойымша, бұл үкіметтің дамуындағы күрделі сәт болды. Қазақстандағы бұл қызметтер олардың жеделдеуіне шынымен әсер етті. Бірінші платформа SmartBridge болды, ол мемлекеттік платформаларға қолжетімді болды», - деді ол.

Айта кетейік, SmartBridge-ті Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі мен АҚ іске қосқан. «Ұлттық ақпараттық технологиялар» аясында мемлекеттік мәліметтер базасы мен нарықтық ақпараттық жүйелерді біріктіру, мемлекеттік қызметтерді алуды айтарлықтай жеңілдету маңызды болды. Соның нәтижесінде бүгінде Halyk экожүйесі жеке тұлғаларға, корпорацияларға, шағын тұлғаларға ашық және орта бизнес, ал банктің өзі активтер, депозиттер, желілік және қарыз алудың өсуі бойынша бірінші орында, сонымен қатар ең жоғары көрсеткішті көрсетіп отыр.

«Корпоративтік жағынан бізде барлық қажетті банк қызметі бар, ал қазір біз оларды халыққа да, шағын және орта бизнес өкілдеріне де ұсына аламыз. Мен шынымен мақтан тұтатын нәрсе, біздің қосымшамыз 51 мемлекеттік қызметті көрсетеді. Бұл  Қазақстандағы екінші үлкен платформалы электронды үкімет», - деп атап өтті Нариман Мұқышев.

2023 жылдың басынан Халық Банк қазақстандықтарға 9,2 млн мемлекеттік қызмет көрсеткен. Қазір Қазақстанда ай сайын 2 мың жұп Halyk арқылы тіркелуге өтініш береді. Әрбір бесінші сәбидің дүниеге келуі Халық арқылы шығарылады екен. Сонымен қатар, банк жүргізуші куәліктерін береді.

«Естеріңізде болса, көліктерді заңдастыру бағдарламасы жарияланған болатын, 36% бұл сұраулардың барлығы біздің платформа арқылы өтті. Бұл жүргізушілердің 36 пайызы деген сөз. Яғни осынша жүргізуші арнайы қызмет көрсету орталықтарына бармаған. Біздің міндетіміз - жедел және цифрлық қызметтерді сапалы көрсету», - деп атап өтті спикер.

Сонымен аталған банк қосымшасы арқылы адам қандай емханада қызмет көрсететінін тексеріп, үзінді ала алады, онкологиялық, туберкулез орталығынан және қорға төлемдер, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруды іске асыра алады.

Естеріңізге сала кетейік, Бүгінде қазақстандықтар мемлекеттік қызметті мобильді қосымша екі шерту арқылы алатын болса, енді Halyk мемлекеттік қызметтерді нөлдік бағамен көрсетуді жоспарлап отыр. Бұл туралы «Халық» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Нариман Мұқышев мәлімдеді.  Спикердің айтуынша қазақстандықтар электрондық қызметтерді веб-сайт арқылы алса, технологияның белсенді дамуы оларды мобильді қосымшалар арқылы ұсыну мүмкіндігін бере отырып, тапсырманы жеңілдеткен.