24 ақп, 2024 сағат 11:50

Елімізде персоналды тәуелсіз аттестациялау енгізіледі

Фото: dknews.kz


Cапалы, бәсекеге қабілетті адами капиталды дамыту үшін елімізде персоналды тәуелсіз аттестациялау енгізіледі. Қазіргі уақытта Қазақстанда еңбек нарығын дамытудың 2024-2029 жылдарға арналған кешенді жоспары әзірленуде, – деп хабарлайды «Ұлт ақпарат».


Бұл туралы ҚР премьер-министрі Әлихан Смайылов Мәжіліс депутаттарының сауалына берген жауабында мәлім етті.


«Адами капитал – Қазақстан Республикасындағы негізгі стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың орталық парадигмасы, іргелі негізі – Қазақстанның 2050 жылға дейінгі даму стратегиясы және Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспары. Реформалар шеңберінде қабылданып жатқан шаралар әрбір жеке қазақстандықтың өмірін жақсартуға бағытталуы тиіс. Осылайша, үкіметтің адами капиталды дамыту жөніндегі бірінші кезектегі шаралары денсаулық сақтау, білім беру және халықты әлеуметтік қорғау саласындағы нәтижелерді жақсартуға арналған», – деп атап өтті үкімет басшысы өз жауабында.


Премьер-министр «Әрбір азаматқа сапалы және қолжетімді медициналық көмек» ұлттық жобасы медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын арттыруға, оның ішінде жүкті әйелдердің денсаулығын сақтауға және балалардың денсаулығын нығайтуға, мүгедек балаларды оңалтуды қамтамасыз етуге бағытталғанын, адам ресурстарын нығайту және т.б. айтты.


Қазақстан Республикасында жоғары білім мен ғылымды дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы және Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамыту тұжырымдамасы жүйелі деңгейде білім беру сапасын қамтамасыз ету мақсатында «Сапалы білім», «Білімді ұлт», «Жайлы мектеп» ұлттық жобалары жүзеге асырылуда.


«Елдің экономикалық дамуы үшін кадрларды қамтамасыз етуді қолдау мақсатында 2023-2027 жылдарға арналған көші-қон саясатының жаңа тұжырымдамасы қабылданды. Бұл тұжырымдаманың бір бағыты білім беру иммиграциясы болып табылады. Оның мақсаты Қазақстанды өңірлік білім беру хабына айналдыру және елімізге білікті еңбек мигранттарын тарту болып отыр. Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша Әлеуметтік кодекс қабылданды. Ол әрбір қазақстандық отбасының әл-ауқатын арттыруға және нығайтуға негізгі жағдай жасайды», – деп түсіндірді Әлихан Смайылов.


Мәселен қайта сертификатталған педагогтардың бірі Жұлдыз Дүйсенова аттестацияның оңай емесін, алайда педагог үшін аса маңызды екенін айтады. Оның ойынша, оңай болмағанымен, өз ісін білетін тәжірибелі ұстаздың қолынан келеді.


«Аттестация ұстаздардың жеке мүддесі – санат өседі, жалақы өсуіне мүмкіндік береді. Мысалы, маған жеке не ұнайды? Біріншісі – ескі санаттағы, жоғары санаттағы мұғалімдер. Олар автоматты түрде мұғалім-модератор болады. Екіншіден, 30 жылдан астам жұмыс істегендер тест тапсырмайды, тек портфолио алады. Бұл адамға тәжірибе алуды жеңілдетеді. Құрметті ұстаздар мен әдіскерлер де, қоғам белсенділері де, кәсіподақтар да олардың еліміздегі аттестациядан қалай өтіп жатқанын қадағалайды. Барлығы 50 сұрақ бар. Оның 20-сы педагогика, 30-ы пән бойынша. Енді тек өз пән бойынша тапсыруы мүмкін деп те жатыр, бұл олай болса, әр педагог үшін өте үлкен мүмкіндік», деді Жұлдыз Дүйсенова.


Ал Үкімет басшысының айтуынша, экономиканы барабар еңбек ресурстарымен қамтамасыз ету үшін сапалы жұмыс орындарын құруды, жұмыс күшінің біліктілігін дамытуды және ынталандыруды көздейтін 2024-2029 жылдарға арналған еңбек нарығын дамытудың кешенді жоспары әзірленуде.


«Сонымен қатар, үздіксіз білім беруді дамыту үшін «Кәсіби біліктілік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының жобасы аясында кадрларды тәуелсіз аттестациялау енгізілуде. Жоғарыда аталған құжаттардың бірі Қазақстанда жоғары сапалы, бәсекеге қабілетті адами капиталды дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, Мемлекет басшысының тапсырмаларын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының жаңа даму стратегиясының жобасын әзірлеу бойынша жұмыс басталды», – деп қорытындылады премьер-министр.


Белгілі болғанындай, санаттар мұғалімдерді де жұмыс істеуге ынталандырады. Бүгінде Білім министрлігі оның бесеуін бекітті. Ештеңені қабылдауды немесе сынақтан өтуді қажет етпейтін мұғалім. Модератор – мұндай мұғалім жарыстар өткізіп, оқушыларын қалалық олимпиадаларға қатыстырады. Портфолиосында қалалық және республикалық олимпиадалардың қатысушылары мен жеңімпаздары бар сарапшы. Ғылыми қызметкер – 5 жылдық еңбек өтілі бар, республикалық байқаулардың жеңімпаздары. Мастер – ең жоғары мәртебе. Түпнұсқа жұмыстары, оқу құралдары мен әдістемелері бар, республикалық олимпиадалардың жеңімпаздары деген сияқты құжаттары да қарастырылады.