Астанада «Ауыл мектептерінің гүлденуі – қоғам әл-ауқатының кепілі» атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция басталды. Ауқымды шараға еліміздің ауыл-аймақтарынан 330-дан астам ұстаз қатысуда. Білім саласындағы шетелдік және отандық сарапшылар өз зерттеулері мен баяндамаларын ұсынды. Қатысушылар алдында Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Тамара Дүйсенова құттықтау сөз сөйледі, – деп хабарлайды «Ұлт ақпарат».
Қазір елімізде 7700-ден астам мектеп бар. Олардың көпшілігі ауылдық жерлерде. Мемлекет қала мен ауыл мектептерінің білім сапасының айырмашылығын азайту үшін белсенді жұмыс жүргізуде.
«Білім сапасын арттыру үшін еліміздің жетекші оқу орындарының тәжірибесін көшіру жұмыстары жүргізілуде. Оның ең маңызды құрамдас бөлігі – «Ауылдық жерлерде негізгі мектептерді дамыту» жобасы. Бүгінде оған 80 білім беру мекемесі қатысып, екінші кезеңде 200-ге жуық ауыл мектебін қамтитын болады», - деді Тамара Дүйсенова.
Жобада облыстық НЗМ базасында ауыл мұғалімдерінің біліктілігін арттыру, мұғалімдердің оқу үдерісін ұйымдастыруды әдістемелік қамтамасыз ету және оқыту әдістемелерімен алмасу қарастырылған. Ол Білім министрлігінің үйлестіруімен НЗМ, «Қазақстан халқы» қоры, Білім беруді тұрақты дамыту қоры және жергілікті атқарушы органдардың қатысуымен жүзеге асырылуда.
Облыстық білім басқармалары басшыларының қатысуымен өткен жиында «Баршаға қолжетімді сапалы білім» Ұлттық баяндамасының жобасы талқыланды. Ол Мемлекет басшысының ел мұғалімдерінің бірінші съезінде айтқан тапсырмаларын орындау мақсатында әзірленді.
Негізгі аспект – «білім беру – оқу» парадигмасынан «тәрбие – тұлғаны қалыптастыру және дамытуға» (ЭЫДҰ елдерінің үлгілері) көшу, ол біртұтас жүйеде адами капиталды кезең-кезеңмен (мектепке дейінгі білім беруден бастап) қалыптастыру мен дамытуды көздейді. үздіксіз және дәйекті білім беру жүйесі. Бұл бағыттағы алғашқы қадам мектепке дейінгі деңгейде жасалуда.
«Балабақша баланың даму орталығына айналуы керек. Бұл жерде нәрестенің жеке даму траекториясы жасалады. Бұл мәселеде мектепке дейінгі мекемелер ата-аналар үшін серіктес болуы керек. Өкінішке орай, қазір бұл ұйымдардың басым бөлігі бала күтімі мен қадағалауға ауып отыр», - деп атап өтті Тамара Дүйсенова.
Өз кезегінде мектептер балалардың мүмкіндіктерін теңестіретін орталық рөлін атқаратын болады. Негізгі білім берумен қатар, білім беру мекемелері студенттерді заманауи, тез өзгеретін шындыққа бейімдеу керек.
Жаңа технологиялардың дамуы жаңа мамандықтардың ашылуына және жұмыстың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік берді, бұл көбісі, жұмсақ тілмен айтқанда, бағаланбайды, деді Премьер-Министрдің орынбасары. Қазір техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде кәсіби кадрларды даярлау алдыңғы қатарға шығып отыр. Осыған байланысты колледждер экономика үшін жұмысшыларды дайындаудың негізгі элементі және стартаптарды, бизнес-идеяларды жүзеге асыру алаңына, әлеуметтік лифтке айналуы тиіс. Яғни, колледждер құзіреттілік орталығына айналады.
«Жоғары оқу орнын бітірген жастар еңбек нарығына үнемі назар аудара бермейді. Бүгінде түлектердің барлығы өз мамандығы бойынша жұмысқа орналаса бермейді, тіпті жұмыссыздар қатарына қосыла бермейді. Сондықтан университеттерді инновациялар мен жоғары білікті кадрлар даярлау орталықтарына бағыттау міндеті тұр», – деді Т.Дүйсенова.
Білім беру тізбегінің барлық кезеңдері объективті бағалауды талап етеді. Сондықтан білім сапасын бағалаудың өзіндік ұлттық жүйесін құру маңызды. Бұл еліміздің білім беру саласын одан әрі дамытуға бағыт-бағдар береді, деп түйіндеді Премьер-Министрдің орынбасары.