Утилизациялық алым мәселелері бойынша петицияны қарау жөніндегі жұмыс тобы Қостанай қаласындағы автомобиль өнеркәсібі кәсіпорындарын аралады. Бұл жолы «Утилизациялық алымға жол жоқ!» қозғалысының көшбасшысы Санжар Бокаев Қостанай кәсіпорындарын аралауға қатысқан болатын.
Жұмыс тобына жылына 4 мың трактор мен комбайн шығаратын локализация орталығының өндірістік алаңдары көрсетілді. Локализация орталығының ашылуымен AGROMASH зауытының өндірілетін өнім көлемі жыл сайын өсуде, тек 2023 жылдың өзінде 1 250 бірлік өздігінен жүретін техника шығарылды. Бүгінгі күні зауытта жылына 250 мыңнан астам компоненттер өндіріледі.
Аралау барысында AGROMASH президенті Динара Шүкіжанова бастамашыл топтың бір мүшесіне трактор жасауға арналған екі бөлшекті сыйға тартты. Комиссия мүшелері бұл әрекет компанияның ашық диалогқа дайын екенін және оның өндірістік мүмкіндіктерін дәлелдейтінін атап өтті.
Одан кейін делегация толық циклдегі жеңіл автокөліктерді өндіретін Allur автомобиль зауытына аттанды: Kia Cerato, Kia Sportage, Chevrolet Onix және JAC S3. Петиция бастамашылары бірнеше рет қазақстандық өндірісті сынға алғандықтан, делегация мүшелерін өндірістік процестің барлық кезеңдерімен таныстыру бағдарламаның маңызды бөлігі болды. Жұмыс тобы автомобильді дәнекерлеу, бояу және ұсақ түйіндерді өндіру процестерімен танысты. Сондай-ақ, зауыт жаңа пластик бояу цехын таныстырды.
Қостанайдағы кәсіпорындарды аралаған жұмыс тобының мүшелері арасында ҚР Парламентінің депутаттары, өнеркәсіп және құрылыс, экология және табиғи ресурстар, ауыл шаруашылығы вице-министрлері, ішкі істер, мәдениет және ақпарат, ұлттық экономика, цифрлық даму министрліктерінің өкілдері, «Жасыл Даму», Қазақстан автомобиль одағының өкілдері және басқа да ұйымдар бар.
«Зауытты зерттей отырып, мен елімізде өнеркәсіптік аймақтар мен роботтандырылған өндіріс желілері бар заманауи зауыттардың бар екендігіне мақтанамын. Менің ойымша, қоғамға бізде қазақстандықтар жұмыс істейтін, әлеуметтік кепілдіктер мен жұмыс орындарын алатын зауыттардың бар екенін жеткізу маңызды. Мұнда біз утилизациялық алым мен өнеркәсіптің дамуын бөлуіміз керек екенін түсінуіміз керек. Автокөлік өндірушілер утилизациялық алымның тікелей бенефициарлары емес, сондықтан оларды қызығушылық танытты деп айыптауға болмайды», — деді Мәжіліс депутаты Олжас Құсбеков.
Айта кетейік, депутат Сеул университетінде автомобиль механикасын оқыған.
Қостанайдағы машина жасау нысандарын аралаудың қорытындысы бойынша негізгі мәселелер жұмыс тобының отырысында талқыланатын болады.