Фото ©REUTERS
Алматы маңында Bek Air ұшағының апатқа ұшырауы мұзданудың әсері болуы мүмкін. ИИДМ көліктегі оқиғаларды тергеу департаментінің директоры Болат Наурызәлиев өңдеу бойынша шешімді әуе кемесінің командирлері қабылдайтынын мәлімдеді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz.
"Неге ұшақты өңдеу бойынша ережелер бүкіл әлемде бар, бірақ бізде жоқ. Ұшақ таза болғандықтан олар толық өңдеу деген шешім қабылдауға мәжбүр болды. Ұшақты өңдеу жөніндегі шешімді әуе кемесінің командирі қабылдайды. Қазір бұл жауапкершілік жоқ, адами фактор деп қалды", - деді Наурызалиев ИИДМ-де өткен брифинг барысында.
Сонымен қатар, ол адам (ұшқыш) қайтыс болған жағдайда да, болған оқиға үшін жанама жауапкершілігі болуы керегін айтты.
"Ол да жауапкершілік алуы керек. Себебі осындай шешім қабылдады. Олар (ұшқыштар. - Ескерт.) бірлесіп шешім қабылдады. Жеке компанияларда ұшқыштарды мынау болмайды, мұнда өңдейсіз, бұл қажет емес деп белгілі бір шеңберге қойып тастайды. Өйткені бұл өте қымбат. ұшақты өңдеу бағасы түрлі компанияларда әртүрлі тұр, мысалы, 15-20 мың еуро (әуе кемесін бір рет өңдеу үшін. - Ескерт.) ",- деп түсіндірді Наурызалиев.