#
#
Cәрсенбі 23/08/2017

Өзге пайым

  • Абай мен Әлихан кездесті ме?

    • 08/02/2017
    • 0
    • 833
    Былтыр Алаш ардақтысы Әлихан Бөкейханның жүз елу жылдығын ЮНЕСКО көлемінде тойладық. Кір жуып, кіндік қаны тамған Ақтоғай топырағында дүркіреп той өтті.
  • "Кемпір" деп кімді айтамыз?

    • 06/02/2017
    • 1
    • 1131
    «Кемпір – пірі кем әйел» деген мәндегі бөгенайы бөтен лепес еді. Әрине, бұл тұрғыда пікір айту – әсте екі сөзден ертегі құрап берудің реті емес-ті. Байыбына бармай, байлауын таппай жыға сөйлесең, иә жөн-жосықсыз жығыла құптасаң, жұрт бағдарынан адасар жай-тұғын. Сол себепті де осы мақаламызда айтылған жайдың шын-өтірігіне шындап ой жүгірткіміз келді.
  • Мұхтар Әуезов: Азаматы "түзетем" деген ел түзеліп кетіп, "бұзам" деген елдер бұзылып отыр

    • 06/02/2017
    • 0
    • 756
    Мағыналы жұрттың көзімен қарағанда біздің жұрт дүние жүзіне жаңа туып, тіршілігі бар жанды нәрсе екендігінің белгісін енді көрсетіп отыр. Қазақтың бұрынғы өткен заманында жорықта тіршілік болды деуге болмайды, себебі ол өткен күндерді біз соқырлықпен өткіздік.
  • "Ел құлағы саңырау, кімге айтамын…"

    • 26/01/2017
    • 0
    • 963
    Сөзден қадір-қасиет кетіп, ана тілінің хал-ахуалы күйінішті күйге түскендей жағдайға жетсек те қит етсе біз билікті неге кінәлай береміз? Шамалы уақыт жауапкершілігін сезініп, бір сәт өзімізге де үңіліп, бағыт-бағдардан ауытқымас үшін мезгіл Темірқазығына қарап, жан дүниемізді тазалап, түзеп алсақ қайтеді? Ана тіліне одағай ода айтудың қажеті жоқ. Сөйтсе де обал мен сауапты кім ойлайды? Егер біз алда-жалда мәңгілік ел құруды асыл мұрат тұтсақ, етек-жеңімізді жинап, таң асқан алқымы іспес арғымақтай болып, құйрық-жалы сүзіліп тұрмас па?
  • "Олар – ақиқаттан да, ақидадан да адасқандар"

    • 26/01/2017
    • 0
    • 873
    Қазақы болмысымызға қапысыз байланып, өмірлік өлшеміне айналған ата дінімізге кереғар бағытты ұстанған кейбір діни ағым өкілдері ел ішіне бүлік салып, ағайын арасын араз қылып, бүтін қоғамды пікір қайшылығына алып келді. Әрісі бұлтартпас тарихи деректермен, берісі Қазақстан Республикасының Заңымен қорғалған Әбу Ханифа мәзһабына қарсылық қайдан пайда болған? Діни экстремизмнің алдын алу үшін не істемек керек? Дәстүрлі дін насихаты қалай жүргізіледі?
  • Салафилер дәстүрді дұрыс танымайды

    • 25/01/2017
    • 13
    • 1599
    Кейінгі кезде қоғамда Исламды жамылып пайда болған теріс ағымдар санының көбеюі өзекті мәселеге айналды. Әдетте, мұндай құбылыс қоғамда адамдардың діни сауатының жоқтығынан немесе сауатының аздығынан туындайды. Демек, қоғамда қазақ үшін тарихи қалыптасқан дәстүрлі исламды, оның ішінде Әбу Ханифа мазһабын насихаттайтын білімді мамандар қажет. Түркі халықтарының Ханафи мазһабын таңдауында өзіндік ерекшелік бар. Бұл мектептің басқа мектептерден ерекшелігі халықтың мәдениеті мен салт-дәстүріне құрметпен қарап, тұрмыста оларды пайдалануына жағдай жасауы. Сондықтан да біздің дәстүріміз дінмен біте қайнасып кеткен. Егер кейбір дәстүріміз шынымен де ислам қағидаттарына қайшы келіп жатса, оны имамдарымыз ескертіп жатады.
  • Кәпір мен Мұсылман

    • 24/01/2017
    • 2
    • 1048
    Бұлай демей-ақ мұсылман және өзгелер деп алайық. Діни таным бойынша мұсылмандар жәннәтқа барады да, өзгелер... Иә, олар мұсылмандар барған жерге бара алмайды. Себебі... Себеп көп. Ең бастысы, олар Алланы мойындамайды. Ал біз мойындаймыз.
  • Тойшыл театрлар немесе фестивальдің ұлағаты мен құрғақ аты туралы

    • 24/01/2017
    • 0
    • 653
    Бүгін қазағым өзінің кәсіби театр өнерін де тойшыл (фестивальшіл) етіп алған секілді. Секілді емес-ау, анық.
  • Санжар Керімбай. Виктор Франклмен пойыздағы әңгіме

    • 19/01/2017
    • 1
    • 1030
    Кеше қызық болды. Түнде түс көріппін. Түсімде ғажап іс көріппін. Тура өңім сияқты. Пойызда отыр екенмін дейім. Қайда бара жатқанымды Құдай білсін. Терезесі бар. Бірақ одан дала көрінбейді. Бір қызық әлем. Купеде екі-ақ адамбыз. Қарсымдағы қарияның түрін шырамытып отырмын. Жүзі өте жылы, етене таныс. Тани кеттім.
  • Тұрсын Жұртбай: «17-ғасырдағы Қазтуған 15-ғасырда не істеп жүр?»

    • 18/01/2017
    • 0
    • 2940
    Осы сұрақты «Алмас қылыш» фильмін көргеннің көбі қойды. Мұндай даулы сұрақ туындаса, бір кісінің сөзіне құлақ асам. Ол – Тұрсын Жұртбай. «Əшімхановтың баласы» деп ешқашан бетімді қайырған емес (Тұрсын Жұртбай мен жазушы Дидахмет Əшімханұлы өте жақсы дос болған. Ал Дихахмет аға менің рухани ұстазым, əкем болған аяулы жан. Ж.Н.). «Киноны көрмедім» дейді. «Мұндай киноны қалай көрмеуге болады?» – деп «ақыл» айта жөнелдім. «Тапсырма бермесең, Дидахметтің баласы боласың ба? Бүгін киноға барамыз, ертең пікірімді айтамын!» – деп «құтылды». Иə, көңілімді қалдырмас үшін «көремін» деп айта салды деп ойладым.
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
БАННЕР