#
#
Дүйсенбі 23/01/2017

Өзге пайым

  • Қазаққа жаман мінез қайдан келген?..

    • 30/08/2016
    • 0
    • 873
    Кез келген құбылыстың әлеуметтік себебі болатынын ескерсек, әрбір кемістіктің түп-төркінін долбарлау қиын емес. Адам әдейілеп жаман болайын демейді. Алла-тағала әуел бастан әртүрлі қылып жаратуы бір басқа; қилы мінез-құлықтың қалыптасуына адамзат баласы өмір сүріп келе жатқан миллиондаған жылдар ішіндегі сан алуан жағдайлардың ықпал ететіні де мәлім. Бұл ретте сол тұңғиыққа тереңдемей-ақ қазақ қауымы құрылғаннан бергі дәуірлерді шолсақ та, халық бастан кешкен небір ауыртпалықтарды айта аламыз. Тағдыры күрделі ел екеніміз рас. Ғасырларға созылған ырғын-сүргін соғыс салған сұмдықты қайталап жату артығырақ болса да, кейбір сыртқы мүдделі күштер қасақана жасаған зұлымдық зардабын әлі күнге дейін тартып келе жатқанымызды ескермеске лаж жоқ.
  • Өркениеттің адасуы

    • 29/08/2016
    • 0
    • 712
    Үлкен тұлға емес, кез-келген кәсіптің жоғарғы шыңы, оны өз дәрежесі мен ортасына лайық "құдайлық" деңгейге көтереді.
  • "Южандар", "техастықтар" деу - қасаң түсінік

    • 28/08/2016
    • 0
    • 2250
    Меніңше, бұл шымкентіктердің ұлттық салт-дәстүрге беріктігін, өмірге бейімділігін, іскерліктерін, кәсіпкерлік таланттарын қабылдай алмаған жандардың қызғанышынан туындаған кешегі кеңестік, орыстық көзқарастан туындаған "қасаң" көрініс.
  • Желіге жегілген өмір

    • 27/08/2016
    • 0
    • 267
    Балабақша. Балалардың бақшамен қоштасу ертеңгілігі. Тәрбиеші-педагогтар зыр жүгіріп жүр, балалар да көңілді, айтулы шараға едәуір жауапкершілікпен қарайды. Ұлдар ақ жейде, қара шалбар, қыз балалар әдемі көйлек киіп, заманның сәніне сай кеуделеріне «бітіруші» деп жазылған көк таспа таққан. Жетектескен ұл мен қыз әуезді әуеннің ырғағымен салтанатты түрде залға кіріп, ата-аналарға иіліп амандасқан соң шеткерірек тұрады.
  • «Есер эстраданың» еркелеріне ескерту

    • 23/08/2016
    • 1
    • 1224
    Бізде өзі қызық қой, экономика – саясат, дін – саясат, спорт – саясат, қалаберді жаңадан шыққан қарапайым әндердің әр жағынан қулық-сұмдықтың исі мүңкіп тұрады.
  • Сәләфилердің таным-түсінігі қазақтың табиғатына мүлде керағар

    • 23/08/2016
    • 0
    • 2705
    Қазір көптеген дінтанушылар мен ғалымдар, саясаттанышулар мен журналистер елімізде сәләфизмді насихаттап жүрген сайттардың кедергісіз әрі бақылаусыз жұмыс істеуіне алаңдаушылығын білдіріп, оларды шектеу қажеттігін көтеріп жүргені белгілі. Біз бұл өзекті мәселе төңірегінде тәуелсіз қазақ діни журналис­тикасының ардагері, «Иман» журналының Бас редакторы Оңғар қажы Өмірбекпен сұхбаттасқан едік.
  • "Біз арақ ішетін "ағымнан" боламыз..."

    • 22/08/2016
    • 0
    • 772
    Осындай сұмдық сөзді естідік. Ол кісінің сөзі сүйектен өтіп кетті. Әңгіме неден шықты? Кішкене кідірістен кейін...
  • Әдепсіз ән мәтіндеріне "әй" дейтін қазақ қалмаған ба?!

    • 19/08/2016
    • 4
    • 1052
    Ән сөздері – әлемтапырақ. Қазіргі кезді айтамыз. Тіпті қисынсыз тіркестер мен оғаш одағайларға бой үйреткеніміз сонша кім не десе де «мәу» демейтін болдық. «Қосылған солай көп егіз» деген әнге де изектеп бақтық. «Құдай-ау, егіз қосылмайды, туады ғой, егіз бен жұптың мағынасы жер мен көктей емес пе шырақтарым!» - дейтін бір тіл маманы, не тіл жанашырын көрмедік. Жә, мұндай сөздерді терсең құм секілді суырылып тұр, таусылмайды. Біз бұл жолы ән сөздеріндегі бір ғана «қарындас» сөзіне байланысты ой қозғап көрелікші.
  • Данияр Әлимұхаммедұлы: "Тағдыр" мәселесiнде кейбiр мұсылмандар шектен шығады

    • 17/08/2016
    • 0
    • 435
    Умея халифатының алғашқы кезеңінде «тағдыр» мен «қаза» мәселесі төңірегінде түрлі пікірталас болған. Міне, осы тағдыр мәселесінде кейбір мұсылмандар шектен шығады. «Алла адамның ісіне араласпайды, пенденің өзі барлық ісін таңдаумен ерікті түрде жасайды, тағдыр деген жоқ» дегенді алға тартады. Тағдырды жоққа шығарушы бұл топты «қадария» деп атады. Қадария ағымының шығу тарихы жайында тарихшылар түрлі пікір айтады. Алайда көптеген тарихшы ғалымдардың пікірінше, бұл ағым Ирак еліндегі Басра қаласында пайда болған. Себебі, Ирак сол кезеңдерде идеологиялық тартыстың ошағына айналған еді. Міне, осындай бір кезеңде тағдырды жоққа шығарушы топ пайда болған. Тағдырға сенуді алғаш рет терістеген, тағдырға иман етуді қабыл етпеген – Мағбәд әл-Жуһани мен Ғайлан әд-Димашқи. Олар Ирактық христианнан үйренген сенімдерін өзгелерге насихаттауға көшеді. Мағбәд әл-Жуһани өз миссиясын Ирак аймағында уағыздауға тырысса, Ғайлан әд-Димашқи Шамда жаюға талпынды.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
БАННЕР

Аймақтар жаңалықтары

Басқа да мақалалар