#
#
Дүйсенбі 23/01/2017

Өзге пайым

  • Құмалақ - қазақтың коды емес!

    • 28/09/2016
    • 1
    • 355
    Құмалақ – кейбір азаматтар айтқандай «ұлттың коды» емес, оның құлдық коды.
  • Уаһабилердің кесірінен тоқал алу тыйылатын болды

    • 27/09/2016
    • 1
    • 846
    Негізінде уаһабиліктің шығу мақсаты да – Ислам дінін қоғамға жексұрын дін етіп көрсету еді ғой.
  • Сопылық ілім дегеніміз не?

    • 19/09/2016
    • 1
    • 975
    Тарихат жолын ұстанып, сопылық ілімді меңгерген Ұлы Аталарымыздың біздерге аманаттап кеткен Ислам діні «Дәстүрлі дін» деп аталады.
  • Төлемырза Темірбекұлы. Құдайға жақындайтын күні, арсыздық алға шықты

    • 19/09/2016
    • 0
    • 498
    Құрбан айт Дін Исламның, оның ішінде қазақ халқының төл мерекесі. Жылына бір келетін мереке болғандықтан ел шама-шарқынша дайындалады. Жарықтық ауылда қолайсыздық тудыратын еш нәрсе жоқ, сондықтан құрбан айт мерекесі сияқты жиын тойларда абыржу болмайды.
  • Әлемді сандар билейді немесе Құдайдан келген ұлы сый

    • 19/09/2016
    • 1
    • 671
    «Мен бұл рецензияны жазу кезінде математикалық терминдер мен сандар жайында хабар бермеуім мүмкін. Себебі математик емеспін. Бірақ мен бұл фильмнің қаншалықты әсер еткенін және бір фильм арқылы бір ғылымға тізге бүккенімді, түсінбесем де сандардың сырына қанық болғым келетінін мойындаймын».
  • Сыйлық аламыз.., сыйласа аламыз ба?

    • 14/09/2016
    • 0
    • 456
    Атаққа, даңққа, сыйлыққа құ­мар­­лық бізде ғана ма? Өзге елдерде қа­лай екен? Әлемнің көп елінде сый­лық, атақ бар да шығар... Бірақ біз­дегідей тала­са ма?
  • Құрбан шалудың мәні мен маңызы. Қазақ зиялылары не деген?

    • 13/09/2016
    • 0
    • 454
    Ал, осы мәселеде бұрынғы толқын не депті? Сіздердің назарыңызға ақын, ағартушы Ғұмар Қараштың "Қазақ" газетінде жарияланған мақаласын ұсынамын.
  • Мысырдың экс-мүфтиі: Барша мұсылмандардың сәләфизммен күресетін уақыты келді

    • 12/09/2016
    • 1
    • 3579
    Мысырдың экс-мүфтиі Шейх Али ЖУМАЪ: "Бүгінде өзін сәләфимін деп жүрген мұсылмандар «сәләф» сөзінің түпкі мағынасын қаралап жүр және олардың негізгі көзқарастарын төмендегідей үшке бөліп көрсетуге болады" - дейді.
  • Дидар Амантай. Мұқтар Мағауин - ұлы жазушы

    • 08/09/2016
    • 0
    • 681
    Рақымжан Отарбаевтың бес қателікке ұрынған ызаға толы пафосы
  • Өнердегі өгейлік қайдан шықты?

    • 02/09/2016
    • 0
    • 398
    Әлі есімде. 1992 жыл еді. Ол заманда қазіргідей қаптаған БАҚ пен өрмекшінің торындай сансыз көп әлеуметтік желілер жоқ. Тәуелсіздікпен көтерілген ел еңсесінің жан жадыратар салқын самалы Алатаудың бауырынан үздіксіз есетін де тұратын. Қазақтың бағына біткен екі телевизиясы мен екі радиосы да сонда еді. Барлық газет-журналдар, атағы дүркіреп тұрған баспалардан тасқындап шығып жатқан том-том кітаптар еліміздің түкпір-түкпіріне осы Алматыдан жөнелтіліп жататын. Сол кездегі ел ішіндегі ағайынның бәрі Алматыдан «жыл келгендей жаңалық» күтіп елеңдеп отыратын сияқты болып көрінетін.
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Маңызды мақалалар

БАННЕР

Аймақтар жаңалықтары

Басқа да мақалалар